MİSAFİR YORUMLARI ÖNEMLİ.. TATİLCİNİN TERCİHİ DİJİTAL İTİBARA GÖRE ŞEKİLLENİYOR

POYD Başkanı Hakan Saatçioğlu, sosyal medyadan yapılan misafir yorumlarının önemli olduğunu belirterek, bunun için kurdukları birimin anlık takip yaparak şikayetleri pozitife çevirebildiklerini söyledi.


Ekonomi 17.07.2025 08:45:00 0
MİSAFİR YORUMLARI ÖNEMLİ.. TATİLCİNİN TERCİHİ DİJİTAL İTİBARA GÖRE ŞEKİLLENİYOR

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği Başkanı Hakan Saatçioğlu, sosyal medyadan yapılan misafir yorumlarının önemli olduğunu belirterek, bunun için kurdukları birimin anlık takip yaparak şikayetleri pozitife çevirebildiklerini söyledi.

Profesyonel Otel Yöneticileri Derneği (POYD) Başkanı Hakan Saatçioğlu, turizmde tanıtım amaçlı kullanılan sosyal medyanın artık farklı bir boyuta ulaştığını ifade etti. Otelciler olarak misafir memnuniyetini tamamen sosyal medyadan takip etmeye başladıklarını anlatan Saatçioğlu, "Çünkü misafirlerden o kadar çok yorum alıyoruz ki yorumların doğruluk payı yüzde 95. Onun için sosyal medyadan aldığımız misafir yorumları çok önem arz ediyor. Bununla ilgili oteller artık ayrı bir birim kurdu, sosyal medya birimlerimiz var. Ciddi eğitim alan, satır aralarını rahatlıkla okuyabilen, analiz yapabilen, yönetimi ona göre yönlendirecek ve hızlı şekilde çözüm için sahada bize yardımcı olacak insanlar görev alıyor." diye konuştu.

Saatçioğlu, sosyal medyadan gelen yorumları kategorileştirebildiklerini, Türklerin, Almanların, Rusların ne istediklerinin ayrımını rahatlıkla yapabildiklerini dile getirdi.

"DÜNYA SOSYAL MEDYA YORUMLARINI CİDDİYE ALIYOR"

Dünyada sosyal medyadan gelen yorumların ciddiye alındığını ve bunların değerlendirildiğini vurgulayan Saatçioğlu, şöyle devam etti:

"Normalde otellerde dijital anketler var. Misafir otelden ayrıldıktan sonra sonuçları bize düştüğü için bu anketler çok fazla işimize yaramıyor ama misafirimiz, oteldeyken sosyal medyadan yorumlarını rahatlıkla yapabiliyor. O yorumları günlük hatta saatlik takip ederek, o misafire ulaşıp, isteklerini varsa eksikliklerimizi kapatmak için o şikayeti hemen pozitife çevirmeye çalışıyoruz."

Her tatilcinin otelde geçirdiği süreyi en iyi şekilde değerlendirmek istediğini belirten Saatçioğlu, tüm misafire istediği hizmeti vermeye çalıştıklarını söyledi.

Saatçioğlu, yaş aralığındaki isteklerin her zaman farklı olabildiğine dikkati çekerek, "Genç misafirlerimiz eğlenceye, canlı müziğe daha fazla önem veriyor. Ailesiyle gelenler, özellikle küçük çocukları olanlar daha çok mini kulübün çok aktif olmasını tercih ediyor. Mini kulüpte çocuklarını 8-10 saat boyunca bırakabilecekleri bir ortam arıyorlar. Her yaş grubunun misafir portföyünün beklentileri farklı, buna göre adapte olmaya çalışıyoruz." ifadelerini kullandı.

Saatçioğlu, Türkiye'nin turizmde çok başarılı olduğunu, misafirin taleplerinin giderilmesinin tatil tercihlerini de artı yönde etkilediğini sözlerine ekledi. /TRTHABER

SPOR


GÜNDEM

CHP’Lİ ESKİ BAŞKAN KONUŞTU.. ‘CHP KADROLARINI BELİRLEYENLER DE İHRAÇ EDİLSİN’
ANTALYASPOR’DA YENİ BİR SAYFA AÇILIYOR.. GENEL KURUL YARIN YAPILACAK
ANTALYA’DA VALİLİK’TEN 2 SUP BOARD GENELGESİ.. ‘GÜVENLİ VE KONTROLLÜ YAPILSIN’
ANTALYA TARIM KONSEYİ’NDEN TİCARET BAKANLIĞI’NA HAL YASASI RAPORU
DANIŞTAY'DAN EMSAL KARAR.. BİLİRKİŞİLER ARTIK KUSUR ORANI BELİRLEYEBİLECEK

SON DAKİKA